Brug af Cookies
Denne hjemmeside anvender cookies til statistik og indstillinger. Ved at bruge hjemmesiden accepterer du dette. Klik og læs mere.
OK

Information

Mest solgte

Følg os på Facebook

Betal med kreditkort Betal med kreditkort

At kende gud

Konfirmant bogen om den danske kristne tro på Gud

Ca. 2 milliarder mennesker på jordkloden tror på biblens Gud. Det gør kristendommen til den største religion i verden. Hovedparten af disse kristne mennesker beder hver dag til Jesus og oplever, at troen på Gud er virkelig. De tror altså på, at Gud virkelig skabe himlen og jorden og at han kom til jorden gennem Jesus for at tale med mennesker på samme sprog som os.

Biblen er for de 2 milliarder mennesker centrum og grundlag for deres tro. Igennem biblen har de fået historien om Gud, Jesus, Helligånden, Jorden, menneskets tilblivelse, satan, livet mm. Biblen er for de kristne ikke bare en god historiebog, men den er en beretning om en levende Gud. Kristne tror til forskel for andre religioner, at Gud også lever i dag. De mener, at Gud, gennem Hans Hellige Ånd, kan berører dig og mig lige nu.

”At kende Gud” bygger på 500 menneskers møde med Gud i praksis. Vi har hørt deres forklaring og vidnesbyrd, hvordan de mødte Gud, hvad de konkret oplevede og hvilken forskel det gjorde i deres liv. Du vil gennem denne bog tilegne dig en viden som kan føre dig til et møde med Gud. Lige fra biblens tilblivelse til i dag over 2000 år efter bevidner tusindvis af mennesker, at de har mødt Gud og at det har beriget deres liv fantastisk. Andre mennesker tror ikke på Gud og de benægter derved Hans eksistens. Mange af disse har en indre brug for at gøre oprør mod troen på Gud, de prøver at finde beviser og fakta der skulle gøre troen på en Gud latterlig. Andre mennesker sammensætter deres egen form for tro. De tror måske på at vi stammer fra aberne eller at livet begyndte ved en tilfældighed.

Hvad tror du på? I bogen ”At kende Gud” vil du høre om en ung fyr, som har mødt Gud. Hovedpersonens historie er sammensat af manges personlige fortællinger. Hovedpersonen møder ligeledes Gud på så samme måde som millioner af andre mennesker på denne jord. Enten eksisterer Gud eller så gør han ikke. Hvis han eksisterer lover Gud igennem biblen os et fantastisk meningsfyldt liv.

Held og lykke.

Normalpris 250 kr. Nu 100 kr. inkl. forsendelse